Головні новиниЖиття громадЕкономікаЄвроінтеграціяЛюдиВійна
ІсторіяКонсультаціїПоради господарямВаше здоров'яРодинне перевеслоЦікавеВарто знати
Підписатися
Всеукраїнська громадсько-політична газета.
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ Передплатити
Всеукраїнська громадсько-політична газета.
Передплатити
Місцеві вибори Коронавірус Новини Facebook Telegram

Дослідники назвали продукт, який прискорює старіння

Вчені стверджують, що кожен грам доданого цукру прискорює старіння клітин організму.

Дослідники назвали продукт, який прискорює старіння

Вчені стверджують, що кожен грам доданого цукру прискорює старіння клітин організму.

2 роки тому Джерело:

Дослідники з Каліфорнійського університету в Сан-Франциско радять обмежити додавання цукру до 50 грамів на день. При цьому там зазначають, що цукор буває у багатьох формах - так, плитка молочного шоколаду містить близько 25 грамів, а газована вода вагою 12 унцій (близько 0,35 л) - приблизно 39 грамів, пише New York Post.

 

У дослідженні UCSF 342 жінки з Північної Каліфорнії споживали в середньому 61,5 грама доданого цукру. Учасникам було переважно близько 40 років. Авторів дослідження більше цікавив їхній біологічний вік, тобто вік наших клітин і тканин. На це число впливають генетика та звички способу життя, такі як дієта та фізичні вправи - воно може бути вищим або нижчим за наш хронологічний вік.

 

Дослідники пов'язали здорове харчування - особливо середземноморську дієту, яка наголошує на овочах, фруктах, цільному зерні, здорових жирах, горіхах і насінні - з нижчим біологічним віком. При цьому додавання цукру прискорює біологічне старіння, навіть якщо цукор був частиною здорової дієти.

 

"Ми знали, що високий рівень доданого цукру пов'язаний із погіршенням метаболічного здоров'я та ранніми захворюваннями, ймовірно, більше, ніж будь-який інший дієтичний фактор. Тепер ми знаємо, що прискорене старіння лежить в основі цього зв'язку, і це, ймовірно, один із багатьох способів того, як надмірне споживання цукру обмежує здорове довголіття", - сказала співавтор дослідження Елісса Епель, професор Кафедри психіатрії та поведінкових наук UCSF.

 

Дослідники підкреслюють, що виключення 10 грамів доданого цукру з щоденного раціону може зменшити ваш біологічний вік на 2,4 місяці. Водночас високий рівень цукру в крові може пошкодити клітини, що призведе до хронічного запалення, яке пов'язують із захворюваннями серця, діабетом, захворюваннями печінки та раком. Також цукор сприяє ожирінню - широко поширеній хворобі в США, а також карієсу.

0
0
0
0


Реклама
Купуємо дорого землю: паї, городи.
Телефонуйте: (096) 261 31 28
Учениця тернопільського ліцею увійшла до числа найкращих юних художників України
Учениця Тернопільського ліцею №21 – спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Ґерети Тетяна Адамян стала суперфіналісткою Міжнародного артфоруму «Незламний Золотий Мольберт», увійшовши до числа найкращих юних художників України.
12 годин тому
Слива віддячить рясним урожаєм: що варто зробити в серпні
Слива може радувати пишною кроною, але водночас поступово втрачати здатність давати рясний урожай. Причина часто полягає не у віці чи нестачі добрив, а в надмірному загущенні пагонів.
12 годин тому
Нашого високопоставленого земляка з Тернопільщини підозрюють у… підробці диплома
Йдеться про уродженця села Доброводи тодішнього Збаразького району Тернопільської області Андрія Пишного, який з жовтня 2022 року є Головою Національного банку України і якого у січні 2024 року британське фінансове видання «The Banker» назвало найкращим главою центробанку у світі за результатами 2023 року…
12 годин тому
Підтримує здоров’я серця: вчені розкрили нову користь чорниці
Чорниця може бути корисною не лише для зору, а й для здоров’я серця та кишечника. Дослідження показало, що регулярне вживання цієї ягоди може впливати на склад кишкової мікрофлори та роботу організму.
13 годин тому
Україна та Польща обговорили альтернативні маршрути агроекспорту
На тлі систематичних російських атак на порти Великої Одеси та логістичну інфраструктуру, Україна та Польща обговорили можливості розширення альтернативних маршрутів експорту української агропродукції. Йдеться про збільшення транзиту залізничними й автомобільними переходами та використання портів країн ЄС.
13 годин тому

Головне про коронавірус:
Останні матеріали
Більше статей


РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
Тернопіль, вул. В. Чорновола, 1А
+38 (067) 65-348-06
с[email protected]
Допускається цитування матеріалів без отримання попередньої згоди hospodar.ua за умови розміщення в тексті обов'язкового посилання на hospodar.ua - Сільський Господар. Для інтернет-видань обов'язкове розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на цитовані статті не нижче другого абзацу в тексті або в якості джерела. Порушення виняткових прав переслідується Законом.

Ідентифікатор онлайн-медіа в Реєстрі: R40-04703.

Сільський Господар © 2023 - 2025
Політика конфіденційності
Допускається цитування матеріалів без отримання попередньої згоди hospodar.ua за умови розміщення в тексті обов'язкового посилання на hospodar.ua - Сільський Господар. Для інтернет-видань обов'язкове розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на цитовані статті не нижче другого абзацу в тексті або в якості джерела. Порушення виняткових прав переслідується Законом.

Ідентифікатор онлайн-медіа в Реєстрі: R40-04703.